Bijeenkomst voor young professionals: zaterdag 16 juli

Je bent aangesloten bij een parochie en wil je er graag voor inzetten zodat het een levende gemeenschap wordt. Misschien ben je afgelopen jaar bij één van de bijeenkomsten van de missionaire parochie geweest of heb je deelgenomen aan de conferentie in maart. Misschien ook niet, je bent van harte welkom.

Op zaterdag 16 juli nodigen we je uit voor een ontspannen middag in Eindhoven met medegelovigen die de kerk willen doen opbloeien. Er is ruimte om te spreken over wat we in onze parochie doen om haar vooruit te helpen, maar ook te delen over de struggles of frustraties in dit proces. Ook willen we met jou tijd uittrekken om te bidden voor de parochies en voor elkaar. Gebed is van groot belang in de parochievernieuwing.

We hebben het ook graag gezellig met elkaar. Daarom gaan we samen een potluckdiner/picknick verzorgen. Iedereen neemt iets mee voor salades, vlees voor een BBQ of een zelfgemaakte quiche. Op een heerlijke zomeravond (15:00-20:00) gaan we lekker genieten met elkaar. Pr. Ad Verest verzorgt een korte input over het leerling zijn van Jezus waar we in kleine groepen over zullen spreken. We sluiten de avond af met de Eucharistieviering.

Adres: St. Petrusparochie, Kloosterdreef 31 Eindhoven. Parkeren vóór de kerk (3 euro)

Meld je hieronder aan.