Ons steunen

Wilt u ‘De Missionaire Parochie’ ondersteunen?
Dat kan op 2 concrete manieren!

1. Bid mee
Ten eerste kunt u ons ondersteunen door en met uw gebed.
Zonder het gebed en werking van de Heilige Geest komt de vernieuwing van de parochies niet tot stand! Download hier het gebedskaartje, dat u kunt gebruiken. U kunt bijvoorbeeld dit gebed bidden in uw gebedsgroep, thuis (alleen of met anderen samen) of aan het einde van de (Eucharistie)viering. Klik hier om u aan te sluiten bij de gebedskring voor het werk van ‘De Missionaire Parochie’. U ontvangt dan vier keer per jaar gebedsintenties via de mail.
Via onderstaand contactformulier kunt u ook één of meerdere gedrukte exemplaren van het gebedskaartje aanvragen.

Gebedsketen voor de nieuwe evangelisatie
De Missionaire Parochie is verbonden met de Gebedsketen voor de nieuwe evangelisatie. Deze Gebedsketen is opgezet door het Katholiek Alpha Centrum (in Nederland) en wil parochiegemeenschappen, religieuze gemeenschappen, nieuwe bewegingen en individuele personen uitnodigen om op een vaste dag in de maand te bidden voor de nieuwe evangelisatie van onze streken. Lees hier meer over deze Gebedsketen.

2. Geef financieel
Ten tweede: de organisatie van de activiteiten van De Missionaire Parochie (o.a. de conferenties) en alles wat daarvoor geregeld moet worden kost veel geld. Ook hebben we te maken gehad met verliezen, bijvoorbeeld omdat de geplande conferentie in maart 2020 op het laatste moment niet door kon gaan. Elke financiële bijdrage is van harte welkom en is een directe investering in de toekomst van de Nederlandse en Vlaamse parochies! U kunt uw gift overmaken op naam van Bisdom Breda, IBAN NL79 RABO 0101 0517 78, o.v.v. Ecosysteem Missionaire Parochie. Dit kan ook snel en eenvoudig via een van onderstaande QR-codes op deze pagina.

iDeal

Givt

Hartelijk dank voor uw bijdrage!
Uw gift is aftrekbaar van de belasting.