WEBINAR: De Kansen voor de Kerk - met fr. James Mallon

Op woensdagavond 29 november organiseert Alpha Nederland opnieuw "De Kansen voor de Kerk", een online inspiratie-evenement voor de kerk. Deze avond staat het thema ‘Leiderschapsvermenigvuldiging’ centraal en vertelt Fr. James Mallon meer over dit onderwerp.

In de kerk doet vaak een klein groepje mensen al het werk. Is het echt zo dat niemand anders wil of geschikt is? Of ligt het probleem ergens anders? Hoe betrek je meer mensen bij je visie en hoe investeer je stapsgewijs in hun leiderschapsontwikkeling?

Tijdens dit evenement word je een avond lang geïnspireerd met principes over leiderschapsvermenigvuldiging. Daarnaast krijg je ook allerlei tips & tricks over hoe deze principes kunnen worden vertaald naar de context van jouw parochie.

Foto: Ramon Mangold