Speciale jongerenkorting

Droom jij ervan om deel uit te maken van een levende geloofsgemeenschap met impact op haar omgeving?!

Een droom die realiteit werd voor fr. James Mallon. Benieuwd?

Een zondagse Eucharistieviering met een goede preek, goede muziek, waarin Jezus centraal staat. Een Eucharistieviering die gevuld is met gezinnen, jongeren, mensen die elkaar kennen, samen door het leven gaan als leerlingen van Jezus en dienstbaar zijn aan hun omgeving. Dat is de kerk van fr. James, een kerk zoals hij die beschrijft in zijn boek Als God renoveert.

Hoe vet zou het zijn om onderdeel te zijn van zo'n levendige kerk? Een kerk waar je bij wilt horen. Een kerk die er op uittrekt en vertelt over een vreugdevol leven met Jezus. Een missionaire parochie!

Op 24 en 25 maart 2022 is de conferentie De missionaire parochie - Als God renoveert. Kom luisteren hoe fr. James met Gods hulp en de hulp van vele enthousiastelingen een bloeiende parochiegemeenschap wist te realiseren.

Jij als jongere (t/m 30 jaar of studerend) krijgt een fikse korting op de conferentie. Meld je aan voor de conferentie en ontdek wat jij kunt bijdragen aan een levendige parochiegemeenschap!

Meld je nu aan