Nieuw materiaal: Sleutels van Parochievernieuwing, met studiegids!

Als je je hebt verdiept in het gedachtegoed van de Missionaire Parochie en de stap wilt zetten naar de praktijk, is er een grote kans dat je al ergens "de drie sleutels van parochiervernieuwing" bent tegengekomen. Het gaat hier niet om een concreet stappenplan, maar om drie beproefde principes die aan de basis liggen van parochievernieuwing in parochies wereldwijd. De vertaling van deze principes naar de praktijk van je eigen parochie kan een uitdaging zijn. We zijn blij dat we een aantal mooie materialen mogen presenteren die eraan kunnen bijdragen dat het gesprek hierover ook in jouw parochie gevoerd kan worden!

Filmpjes met ondertiteling

Divine Renovation Ministries heeft een drietal korte filmpjes ontwikkeld, waarin de verschillende 'sleutels' worden toegelicht. Deze filmpjes, die elk 4 minuten duren, zijn uitermate geschikt om bijvoorbeeld aan het begin van een vergadering of bijeenkomst te kijken en daar met elkaar over door te spreken.

Deze drie filmpjes zijn vanaf nu Nederlands ondertiteld:

1. De prioriteit van evangelisatie

3. Het beste van leiderschap

2. De kracht van de heilige GEEST

Studiegids

Bij de filmpjes is ook een studiegids ontwikkeld, met vragen die bedoeld zijn om een gesprek en verdere uitwerking binnen een groep te faciliteren. De Nederlandstalige studiegids is hier gratis te downloaden.

Download studiegids

Abonneer u op de nieuwsbrief

Wie zich abonneert op de nieuwsbrief ontvangt een e-mail als er belangrijk nieuws is m.b.t. de Missionaire Parochie en blijft op de hoogte van activiteiten die wij organiseren. U kunt zich op elk moment gemakkelijk uitschrijven.

Blijf op de hoogte van onze laatste nieuwtjes!