FAQ - Webinars

De webinars op 19 en 22 juni zijn gericht op de principes van ‘Als God renoveert’ toepassen in tijden van corona. Het webinar op 19 juni specifiek voor priesters en diakens (i.o.) heeft als onderwerp ‘leiding geven aan een parochie in corona tijd.’ Het webinar op 22 juni voor alle belangstellenden heeft als onderwerp ‘hoe een parochie juist in de coronatijd haar missionaire opdracht kan vervullen.’ Klik hier voor het volledige artikel.

U staat niet automatisch ingeschreven voor de webinars als u een ticket heeft voor de conferentie. U moet zich zelf aanmelden voor het webinar via deze link. Voelt u zich ook vrij om andere belangstellenden hiervoor uit te nodigen.

U mag zeker anderen uitnodigen om deel te nemen aan de webinars. Let even op de doelgroep per webinar. Met name het webinar op 22 juni is geschikt voor allen die interesse hebben in het gedachtegoed van ‘Als God renoveert’ en missionair kerk zijn.

Het webinar op 19 juni is uitsluitend voor priesters en diakens (i.o.). Het webinar op 22 juni is voor alle belangstellenden. Voelt u zich vrij om belangstellenden te wijzen op het webinar van 22 juni.

Dit webinar is speciaal bedoeld voor priesters, diakens en diegenen die hiervoor in opleiding zijn. Deze keer is ervoor gekozen om voor dit webinar alleen priesters en diakens uit te nodigen.

Dat betekent niet, dat er in de toekomst geen webinars of bijeenkomsten gehouden zullen worden voor allen die (mede)leiding geven in de parochie, waaronder pastoraal werkers/-sters en andere lekengelovigen. Een voorbeeld hiervan zijn de ‘Leadership summits’ die vanuit ‘Divine Renovation’ georganiseerd worden.

In het aanmeldformulier kunt u een eventuele vraag aan Fr. James Mallon kwijt. Daarnaast kunt u tijdens de zoomsessie uw vragen in de chat stellen. Niet alle vragen kunnen beantwoord worden. Er zal tijdens het webinar een selectie worden gemaakt van vragen die gesteld kunnen worden.

U bent van harte welkom om het webinar op maandagavond 22 juni te volgen, waarvoor alle belangstellenden zijn uitgenodigd. Voel je vrij om anderen uit te nodigen voor dit webinar.

Dit webinar is speciaal bedoeld voor priesters, diakens en diegenen die hiervoor in opleiding zijn binnen de katholieke Kerk. Deze keer is ervoor gekozen om voor dit webinar alleen priesters en diakens uit te nodigen.

Dat betekent niet, dat er in de toekomst geen webinars of bijeenkomsten gehouden zullen worden voor allen die (mede)leiding geven aan een parochie of gemeente, waaronder dominees. U bent wel van harte uitgenodigd om deel te nemen aan het webinar op 22 juni a.s.

U kunt zich aanmelden voor de webinars door het aanmeldformulier in te vullen via deze link.

De webinars zullen plaatsvinden via het videoconferentie-programma Zoom. U krijgt in de dagen voorafgaand aan het webinar de link naar de zoomsessie.

De link naar de zoomsessie krijgt u via de mail drie dagen voor het webinar en op de dag zelf krijgt u nog een herinnering.

U kunt zich tot een dag voor de webinars aanmelden voor de webinars. Gebruik daarvoor de volgende link.

Staat uw vraag er niet bij?

Dan kan u hieronder uw vraag ingeven: