Al nagedacht over het volgende parochieseizoen? Al aan Alpha gedacht?

De zomer komt eraan! Dat betekent dat we in onze parochies alvast plannen moeten gaan maken voor het komende seizoen. De sacramentenvoorbereiding staat vast al gepland, maar hebben jullie ook al nagedacht over wat je anders gaat doen dan afgelopen jaar? Wil je bijvoorbeeld een Alpha-cursus gaan geven, en heb je dat nog niet eerder gedaan? Dan is het zinvol om te gaan ontdekken hoe je zo'n cursus voorbereid.

Alpha Teamleiders Kick-Off

Speciaal voor alle mensen die het verlangen hebben om een alpha te gaan geven is er op donderdagavond 13 juni een Alpha Teamleiders Kick-Off. Deze digitale ontmoeting helpt je met het vinden van antwoorden op de vraag: ‘In hoeverre moet mijn pastoor betrokken zijn bij Alpha?’ tot ‘Wie vraag ik voor mijn team?’ Ook kijk je hoe je je team kunt voorbereiden door middel van training. Klik hier voor meer informatie en om aan te melden.

Alpha Training en Inspiratiedag

Voor iedereen die interesse heeft in het starten met Alpha of op zoek is naar bemoediging of toerusting, mag de Alpha Training en Inspiratiedag niet in de agenda ontbreken. Op zaterdag 7 september ontdek je samen met vele anderen wat God op de vele Alpha-cursussen doet. Laat je inspireren - of je Alpha nu voor het eerst gaat geven of al meerdere keren hebt gegeven! Laat je trainen en toerusten! Klik voor meer informatie en om aan te melden.